Wykonawcy projektu

Zespół Wydziału Pedagogicznego UW

Urszula Markowska-Manista jest adiunktą i badaczką na Wydziale Pedagogicznym UW. Jako pedagożka międzykulturowa wykłada na uniwersytetach w Niemczech (MACR, FHP Potsdam, EHD Darmstadt). Międzynarodowe doświadczenie mentorki i tutorki zdobyła w projektach uniwersyteckich w Polsce („Młodzi dydaktycy” oraz „Doświadczeni dydaktycy” UW), w Niemczech (MACR FU, FHP) oraz w międzynarodowych projektach UE z państwami Kaukazu Płd. Międzynarodowe doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Polsce, Niemczech, Gruzji, we współpracy z badaczami z USA, Wielkiej Brytanii, Portugalii, Hiszpanii. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze badań ewaluacyjnych i monitoringu oraz dydaktyki międzykulturowej. Prowadzi badania w podejściach partycypacyjnych i dekolonialnych, pracuje naukowo w oparciu o metodologię humanizującą.

Marek Smulczyk jest adiunktem na Wydziale Pedagogicznym UW. Zajmuje się problematyką nierówności edukacyjnych a szczególnie zjawiskiem academic resilience. Ma wykształcenie w zakresie psychologii i pedagogiki, posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze badań ewaluacyjnych oraz dydaktyki psychologii i pedagogiki. Jest trenerem oraz mentorem w programach „Młodzi dydaktycy” oraz „Doświadczeni dydaktycy”, realizowanych na Uniwersytecie Warszawskim.

Zuzanna Wojciechowska jest adiuntką na Wydziale Pedagogicznym UW, andragożką i pedagożką, lektorką języka angielskiego oraz języka polskiego dla obcokrajowców. Pracuje jako nauczycielka akademicka na Uniwersytecie Warszawskim i Politechnice Warszawskiej, specjalizując się w edukacji dorosłych. Zajmuje się badaniami biografii, współczesnymi wzorami życia i ścieżkami kariery. Jako edukatorka dorosłych stosuje techniki edutainmentu oraz angażuje się w zagadnienia związane z cyfryzacją edukacji. Jest trenerką w programie "Młodzi dydaktycy" na Uniwersytecie Warszawskim.