Trzecia Misja Wydziału Nauk Ekonomicznych
Uniwersytetu Warszawskiego

Marketing inicjatyw lokalnych 

 

Kurs z zakresu praktycznych zastosowań marketingu, dedykowany osobom realizującym projekty na rzecz tworzenia i promocji oferty związanej ze społecznością lokalną (np. produkty turystyczne, wydarzenia kulturalne, sportowe, festyny i in.). Szkolenie tych osób może się przyczynić m.in. do wzrostu kompetencji samorządów oraz formalnych i nieformalnych organizacji (działających na rzecz ekonomicznego i społecznego rozwoju społeczności lokalnych) w obszarze wykorzystywania metod i narzędzi marketingowych do realizacji założonych celów rozwoju społeczności lokalnych.

Zajęcia są podzielone na 4 moduły tematyczne, omawiające podstawowe obszary kompetencji:

Moduł 1: Od produktu do marki – mechanizmy marketingu miejsc

Moduł 2: Nowoczesne metody komunikacji w marketingu miejsc

Moduł 3: Partnerstwo w marketingu miejsc

Moduł 4: Event marketing, czyli jak wykorzystywać wydarzenia do realizacji celów marketingowych

 

Moduł 1: Od produktu do marki-mechanizmy marketingu miejsc - celem realizacji modułu jest wyposażenie uczestników w wiedzę oraz metody tworzenia budowania wizerunku regionu. W programie zajęć uwzględniono:

  1. Specyfika marketingu miejsc
  2. Mieszanka marketingowa w marketingu miejsc
  3. Proces planowania marketingowego
  4. Tworzenie marek terytorialnych
  5. Ocena i pomiar działalności marketingowej

 Brak miejsc w module 1

Moduł 2: Nowoczesne metody komunikacji w marketingu miejsc - celem realizacji modułu jest wyposażenie uczestników w wiedzę na temat narzędzi komunikacji w marketingu oraz praktyczną umiejętność korzystania z nich. W zakres tematyczny szkolenia wejdzie:

  1. Tworzenie planów promocji w marketingu miejsc
  2. Metody komunikacji w marketing miejsc: charakterystyka, wady i zalety
  3. Nowe media w marketingu miejsc
  4. Inbound marketing, active advertising, influencer marketing
Brak miejsc w module II

Moduł 3: Partnerstwo w marketingu miejsc - Celem realizacji modułu jest wyposażenie uczestników w praktyczną wiedzę na temat metod nawiązywania i tworzenia współpracy regionalnej. W trakcie zajęć omówione będzie:

  1. Tworzenie produktów sieciowych
  2. Inicjowanie i zarządzanie relacjami partnerskimi
  3. Współpraca z podmiotami publicznymi i prywatnymi
  4. Marketing relacyjny i lojalnościowy w marketingu miejsc

Brak miejsc w module 3.

 

Moduł 4: Event marketing, czyli jak wykorzystywać wydarzenia do realizacji celów marketingowych - celem realizacji modułu jest wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę oraz praktyczne umiejętności w zakresie planowania i realizacji wydarzeń regionalnych. Na zajęciach zostanie omówione:

  1. Event jako produkt marketingowy
  2. Tworzenie pomysłów na eventy
  3. Wybór grup docelowych i określanie celów eventów marketingowych
  4. Planowanie cyklu życia oraz organizacji eventu marketingowego
  5. Komunikacja marketingowa eventów
  6. Pomiar skuteczności i efektywności eventów
Brak miejsc w module 4.
 

Formuła: Zajęcia w ramach kursu będą realizowane w formie hybrydowej: częściowo w postaci spotkań on-line, a częściowo jako samodzielna praca z materiałami na platformie Moodle WNE UW pt. "Szkolenia". 

Czas trwania kursu (jednego modułu) to 15 godzin dydaktycznych.

Regulamin

Harmonogram wsparcia

  • Harmonogram zajęć dostępny u organizatora - prosimy o kontakt.
  • Uprzejmie informujemy, iż jesteśmy w trakcie ustalania grafiku zajęć na semestr zimowy 2021/2022.

 

Zapisy

Wczytywanie danych

Wybór modułu szkoleniowego



PODSTAWOWE DANE UCZESTNIKA










DANE KONTAKTOWE















STATUS UCZESTNIKA W CHWILI PRZYSTĄPIENIA DO PROJEKTU










Oświadczam, iż posiadam dyplom ukończenia szkoły średniej w chwili składania formularza zgłoszeniowego


(dane wrażliwe)



(dane wrażliwe)





Zapoznałem się z oświadczeniem (załącznikiem do umowy szkoleniowej) i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w celach związanych z udziałem w projekcie „TRZECIA MISJA WYDZIAŁU NAUK EKONOMICZNYCH UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO”.

Kontakt

Sekcja ds. Badań i Publikacji
Wydział Nauk Ekonomicznych
Uniwersytet Warszawski
ul. Długa 44/50, 00-241 Warszawa

pokój: 304
tel: 22 55 49 183
lub 22 55 49 186
e-mail: yEcI7L#/Ht}8Zp\|5G$94J`]#[m@O5~.ts$1u%@yRtB&e/A7M

Serwisy *.wne.uw.edu.pl używają plików cookies zapisywanych na komputerach użytkowników. Są one niezbędne do prawidłowego działania mechanizmów stron internetowych Wydziału Nauk Ekonomicznych UW.

Szczegółowe informacje o Polityce obsługi cookies w serwisach Uniwersytetu Warszawskiego dostępne są na stronie https://www.uw.edu.pl/polityka-obslugi-cookies-ciasteczek-w-serwisach-uw