Identyfikacja wizualna
Identyfikacja Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego
- Z loga Wydziału mogą korzystać Biura oraz Pracownicy Wydziału, w każdym przypadku, gdy występują z ramienia Wydziału i reprezentują Wydział. Doktoranci i studenci oraz koła naukowe, w przypadku chęci użycia logo Wydziału każdorazowo zobowiązani są do wystąpienia o zgodę na wykorzystanie logo do Sekcji Komunikacji.
- W przypadku wspólnych inicjatyw Wydziału oraz instytucji/firm zewnętrznych, wykorzystanie logo oraz warunki wykorzystania ustala Sekcja Komunikacji.
- W przypadku potrzeby wykorzystania logo w innym formacie, prosimy o kontakt.
Logotyp
Czcionka
W oficjalnych pismach wydziałowych, zachęcamy do korzystania z podstawowego kroju pisma dla UW - tj. Arimo lub zastępczego Arial.
Papier firmowy Wydziału Nauk Ekonomicznych
Prezentacje
Stopka mailowa
- Instrukcja dodawania stopki wydziałowej w programach Thunderbird i RoundCube
-
W 2016 r. Uniwersytet Warszawski otrzymał od Komisji Europejskiej wyróżnienie „HR Excellence in Research”. Przyznawane jest ono uczelniom, które wdrażają strategie na rzecz rozwoju wysokich standardów w zakresie m.in. rekrutacji, mobilności, warunków pracy naukowej oraz wsparcia dla badaczy i badaczek, zgodne z zasadami Europejskiej Karty Naukowca oraz Kodeksem Postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych (Karta i Kodeks).
W tym roku złożony został wniosek w Komisji Europejskiej dotyczący odnowienia tego wyróżnienia dla Uniwersytetu na kolejne lata.
Zachęcamy, by – w ramach kampanii informacyjnej, wykorzystać w korespondencji e-mail stopkę tak z logo Uniwersytetu Warszawskiego, jak i HR Excellence in Research.
Stopka i instrukcja jej ustawienia dostępne są na stronie Uniwersytetu: https://www.uw.edu.pl/badania/hr-excellence-in-research/
Identyfikacja wizualna Uniwersytetu Warszawskiego
- Księga identyfikacji wizualnej Uniwersytetu Warszawskiego
- System identyfikacji wizualnej UW. Księga znaku
- Logo Uniwersytetu Warszawskiego do pobrania
- Baza zdjęć uniwersyteckich