Wybierz język
pl gb
06.10.2022, 14:22

Ankieta - Analiza procesów zakupowych i popularyzacji najlepszych praktyk w zakresie zamówień publicznych

Rektor UW powołał zespół ds. opracowania koncepcji optymalizacji procesów zamówień publicznych. Istotnym elementem jest diagnoza aktualnego stanu, identyfikacja sytuacji problemowych oraz popularyzacja dobrych praktyk. Przekazujemy prośbę o wypełnienie krótkiej anonimowej ankiety, w której społeczność uniwersytecka podzieli się doświadczeniami z nabywania dóbr i usług w procesie zamówień publicznych.

Ankieta skierowana jest do wszystkich osób (kierownictwa, nauczycieli akademickich, pracowników administracji, bibliotek i obsługi), które w ramach swojej pracy uczestniczą w dowolnym etapie postępowań o zamówienie publiczne (inicjowanie, przygotowanie, przeprowadzenie, zatwierdzanie, rozliczanie).

Najważniejszą grupą docelową są osoby zajmujące się w jednostkach zakupami i zamówieniami publicznymi od strony administracyjnej, a także  możliwie szeroka grupa kierowników projektów badawczych, którzy nabywają np. odczynniki, materiały zużywalne, usługi obce: badawcze i dydaktyczne, oraz pracowników biur i sekcji administracyjnych, którzy nabywają materiały i usługi związane z utrzymaniem i konserwacją majątku Uniwersytetu.

Link do ankiety: https://warsawpsy.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_eYf3qzwtEI7Z0ns

Prosimy o wypełnienie ankiety do dnia 12 października 2022 r.

Poprzednia

Następna
Góra