dr Magdalena Brzozowicz
Katedra Mikroekonomii
Adiunkt
Dyżury
Piątek, godz. 18.00, online. Aby się umówić, proszę o wcześniejszy kontakt mailowyKrótki opis badań
Prowadzę badania nad procesami podejmowania decyzji przez konsumentów, koncentrując się na wpływie błędów poznawczych i heurystyk na zachowania zakupowe. W mojej pracy wykorzystuję metody eksperymentalne, aby zbadać, jak różne czynniki wpływają na gotowość do zapłaty za dobra nierynkowe oraz na decyzje konsumenckie w środowiskach laboratoryjnych i terenowych.Obszar zainteresowań
Ekonomia behawioralna
Ekonomia eksperymentalna
Marketing i reklama
Metody wyceny nierynkowej
Mikroekonomia
Modelowanie preferencji i wyborów
Optymalne wybory konsumentów
Projektowanie eksperymentów
Słowa kluczowe
Błędy poznawcze
Decyzje konsumenckie
Eksperyment laboratoryjny
Eksperyment terenowy
Gotowość do zapłaty
Heurystyki


