Rejestracja na zajęcia Marketing Mix Modeling w praktyce - Moduły II i III
9 stycznia rozpoczną się zapisy do udziału w 3. edycji zajęć Marketing Mix Modeling w praktyce, prowadzonych we współpracy z EssenceMediaCom Business Science. Przedmiot składający się z III modułów skierowany jest do studentów i studentek III roku studiów licencjackich oraz I i II roku studiów magisterskich. Koordynatorem jest dr Natalia Nehrebecka (Katedra Statystyki i Ekonometrii WNE UW).
Marketing Mix Modeling służy do identyfikacji kluczowych czynników wpływających na sprzedaż marek oraz mierzenia siły ich wpływu, dzięki estymacji odpowiednich modeli ekonometrycznych. Dostarcza największym markom informacji na temat zwrotu z inwestycji (ROI) oraz pozwala zoptymalizować alokację budżetu mediowego. Uczestnicy i uczestniczki zajęć będą mieli możliwość zdobyć praktyczną wiedzę o zastosowaniu ekonometrii w biznesie oraz udoskonalić umiejętności modelowania ekonometrycznego w R.
Styczniowa rekrutacja będzie dotyczyła modułów II i III oraz odbędzie się za pośrednictwem platformy USOS. (Nie ma obowiązku ukończenia modułu I, by móc uczestniczyć w module II lub III).
Moduł II poświęcony jest modelowaniu ekonometrycznemu sprzedaży, post-analizom wykonywanym na oszacowanych modelach, optymalizacji i tworzeniu rekomendacji biznesowych oraz prezentacji wyników dla klientów biznesowych na poziomie dyrektor+. Więcej informacji można znaleźć tutaj.
Moduł III z kolei ma na celu przygotowanie do przedstawiania wyników wykonanych analiz, rozwój umiejętności przystępnego prezentowania skomplikowanych treści oraz prezentację narzędzi przydatnych podczas wystąpienia. W trakcie zajęć wykonany zostanie szereg ćwiczeń praktycznych obejmujących m. in. przygotowywanie szkieletu, storyboardu, flow prezentacji. Odbędą się także ćwiczenia z wizualizacji danych na slajdach, panowania nad głosem, zarządzania publicznością oraz utrzymywania zaangażowania odbiorców. Więcej szczegółów tutaj.
Dodatkowo studenci i studentki z najlepszymi wynikami uzyskają możliwość przyspieszonego procesu rekrutacji w EssenceMediaCom Business Science.