Marketing Mix Modeling w praktyce – zapisy już od 9 stycznia
Przedmiot dedykowany jest studentom III roku studiów licencjackich oraz I i II roku studiów magisterskich naszego Wydziału. Koordynatorką przedmiotu jest dr Natalia Nehrebecka z Katedry Statystyki i Ekonometrii WNE UW. To pierwszy przedmiot z tego zakresu na uczelni wyższej w Polsce.
Marketing Mix Modelling (MMM) pozwala zidentyfikować kluczowe czynniki wpływające na sprzedaż marek oraz zmierzyć siłę ich wpływu, dzięki estymacji odpowiednich modeli ekonometrycznych. Dostarcza największym markom informacji na temat zwrotu z inwestycji (ROI) oraz pozwala zoptymalizować alokację budżetu mediowego. MMMy cieszą się niegasnącą popularnością wśród największych firm w różnych sektorach i są coraz częściej używane przy podejmowaniu kluczowych decyzji.
Udział w zajęciach pozwoli zdobyć praktyczną wiedzę o zastosowaniu ekonometrii w biznesie oraz udoskonalić umiejętności modelowania ekonometrycznego w R. Program składa się treści merytorycznych, praktycznych przykładów, studiów przypadków oraz zadań do wykonania przez słuchaczy.
Przedmiot, z sukcesem realizowany w minionym roku, rozdzielony został na dwa moduły. W semestrze letnim zapraszamy na zajęcia skupione na modelowaniu ekonometrycznym sprzedaży, post-analizach wykonywanych na oszacowanych modelach, optymalizacji i tworzeniu rekomendacji biznesowych oraz prezentacji wyników dla klientów biznesowych na poziomie dyrektor+.
Najlepsi studenci biorący udział w zajęciach mogą uzyskać dostęp do przyspieszonego procesu rekrutacji w Essence MediaCom Business Science.
Szczegółowe informacje znajdują się w sylabusie dostępnym pod linkiem: Marketing Mix Modeling w praktyce – Modelowanie, Post-analizy, optymalizacje i tworzenie rekomendacji – część II
Liczba miejsc jest ograniczona.