Seminarium Marketing Mix Modelling w praktyce – 18.02 godz. 18:30
Gośćmi seminarium będą eksperci specjalizujący się w Marketing Mix Modellingu, na co dzień związani z MediaCom Business Science. W trakcie spotkania opowiedzą m. in.:
- czym jest Marketing Mix Modelling, wyjaśnią jego rolę w mierzeniu efektywności kampanii marketingowych i wskażą, jakie korzyści płyną z jego wykorzystania,
- zaprezentują – w praktyce, przedmiot „Marketing Mix Modelling” prowadzony na Wydziale Nauk Ekonomicznym UW, koordynowany przed dr Natalię Nehrebecką (Katedra Statystyki i Ekonometrii WNE UW).
Nie zabraknie również elementu dodatkowego – a mianowicie: konkursu (merytorycznego) z nagrodami.
Wszystkich studentów zainteresowanych udziałem w seminarium, zapraszamy 18 lutego br., do Auli A na godz. 18:30. W przypadku braku możliwości uczestnictwa stacjonarnego, zachęcamy połączenie zdalne. [Link do spotkania jest następujący: https://uw-edu-pl.zoom.us/j/98094032529?pwd=rQshRfK3YhWBUrxn0N95lcgZhcev5j.1]