Marketing Mix Modelling w praktyce – zapisy na nowy przedmiot
Przedmiot, prowadzony wspólnie z MediaCom Business Science, dedykowany jest studentom III roku studiów licencjackich oraz I i II roku studiów magisterskich naszego Wydziału. To pierwszy przedmiot z tego zakresu na uczelni wyższej w Polsce.
Marketing Mix Modelling (MMM) jest najczęstszym rozwiązaniem, bazującym na zastosowaniu modelowania ekonometrycznego, z którego korzystają duże organizacje. MMM służy identyfikacji czynników oraz pomiarowi wpływu tych czynników na wielkość sprzedaży danej marki. Umożliwia pomiar zwrotu z inwestycji (ROI) oraz optymalizację alokacji budżetu poszczególnych mechanizmów marketingowych tj. komunikacja, cena, promocje, działania na terenie sklepów czy wprowadzanie nowych produktów.
Udział w zajęciach będzie także okazją dla studentów do bliższego zapoznania się lub udoskonalenia umiejętności przetwarzania danych oraz modelowania ekonometrycznego w R. Program składa się treści merytorycznych, praktycznych przykładów, studiów przypadków oraz zadań do wykonania przez słuchaczy.
Najlepsi studenci biorący udział w zajęciach uzyskają dostęp do przyspieszonego procesu rekrutacji w MediaCom Business Science.
Szczegółowe informacje znajdują się w sylabusie dostępnym pod linkiem: Marketing Mix Modelling w praktyce - Wydział Nauk Ekonomicznych UW - USOSweb
Koordynatorem przedmiotu jest dr Natalia Nehrebecka z Katedry Statystyki i Ekonometrii WNE UW.
Liczba miejsc jest ograniczona.