Certyfikat jakości 
kształcenia dla WNE

EBCL
WNE Centrum
Egzaminacyjnym EBC*L 

Efekty kształcenia

Wiedza:

  • Słuchacz zna podstawowe metody i narzędzia audytu strategicznego
  • Słuchacz zna podstawowe różnice pomiędzy audytem w instytucjach publicznych i prywatnych
  • Słuchacz zna podstawy rachunkowości zarządczej, również w kontekście zarządzania kryzysem finansowym przedsiębiorstwa
  • Słuchacz zna standardy kontroli oraz audytu wewnętrznego
  • Słuchacz zna podstawy kontroli zarządczej w instytucjach publicznych
  • Słuchacz zna podstawowe zasady zarządzania komórką audytu wewnętrznego
  • Słuchacz rozumie jakie są wymagania prawne w zakresie systemu kontroli wewnętrznej
  • Słuchacz rozumie, jakie są podatkowe konsekwencje głównych procesów biznesowych w firmie
  • Słuchacz zna podstawy prawne audytu funduszy strukturalnych Unii Europejskiej, zarówno w kontekście audytu zewnętrznego prowadzonego w przedsiębiorstwach, jak i instytucjach publicznych
  • Słuchacz zna modele zarządzania jakością, które stosowane są w sektorze publicznym i prywatnym oraz podstawowe metody i narzędzia zarządzania jakością
  • Słuchacz posiada umiejętność wykrywania problemów organizacyjnych, w tym potrafi dokonać analizy głównych procesów w instytucji
  • Słuchacz wie, jakie są metody i techniki zarządzania ryzykiem
  • Słuchacz zna podstawy makroekonomii, w zakresie potrzebnym do strategicznej analizy otoczenia makroekonomicznego instytucji
  • Student ma wiedzę o relacji nauki administracji i teorii ekonomii sektora publicznego, jak również wiedzę z zakresu finansów publicznych

Umiejętności:

  • Słuchacz posiada umiejętność planowania strategicznego, zarówno w instytucjach publicznych, jak i prywatnych
  • Słuchacz potrafi zastosować standardy w bieżącej pracy
  • Słuchacz potrafi zastosować metody planowania finansowego
  • Słuchacz posiada umiejętność tworzenia i interpretowania regulaminów organizacyjnych oraz wdrażania zawartych w nich rozwiązań
  • Słuchacz umie zastosować metody ustalania i klasyfikowania ryzyk oraz określania ich ważności
  • Słuchacz umie zastosować techniki audytu wewnętrznego w pracy
  • Słuchacz umie wdrożyć podstawowe zasady rachunku kosztów działań w przedsiębiorstwie
  • Słuchacz posiada umiejętność pracy zespołowej i pracy konsultanta
  • Słuchacz posiada umiejętność gromadzenia i przetwarzania zdobytych danych strategicznych badanej instytucji

Kompetencje społeczne - postawy:

  • Słuchacz potrafi zaimplementować w swojej instytucji sposób myślenia w perspektywie strategicznej, średnio i długookresowej
  • Słuchacz potrafi zakomunikować pracownikom swojej instytucji znaczenie standardów w bieżącej pracy
  • Słuchacz wyraża chęć stosowania standardów w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Słuchacz wyraża chęć stosowania narzędzi analizy finansowej w bieżącej pracy audytorskiej
  • Słuchacz rozumie potrzebę istnienia sprawnej administracji publicznej we współczesnym świecie
  • Słuchacz potrafi popularyzować standardy Kodeksu Etyki Audytora oraz ma świadomość odpowiedzialności w pracy audytorskiej i rozumie znaczenie opinii wydawanej przez audytora dla przyszłości m.in. pracowników, udziałowców i klientów badanej organizacji

Serwisy *.wne.uw.edu.pl używają plików cookies zapisywanych na komputerach użytkowników. Są one niezbędne do prawidłowego działania mechanizmów stron internetowych Wydziału Nauk Ekonomicznych UW.

Szczegółowe informacje o Polityce obsługi cookies w serwisach Uniwersytetu Warszawskiego dostępne są na stronie http://cookies.uw.edu.pl/